La cafea cu o adolescenta

luni, 20 februarie 2017

Viitorul

Nu trăiesc în trecut dar nici în prezent nu pot trăi mereu deoarece viitorul îşi face mereu simţită prezența. Astăzi locuiesc în România, stau cu părinţii și îmi duc viaţa cum pot. Oricât de mult mi-ar plăcea să spun că sunt independentă, nu pot ar fi o minciună. Dar în viitor voi fi independentă și mă bântuie mii de gânduri în fiecare zi. Iubitul meu mă aşteaptă  la el după ce termin facultatea. Îl iubesc din toată fiinţa mea dar nu pot sta în țara aia , nu o suport, urăsc tot ce ți-ne de ea. Aș vrea să înţeleagă și să accepte posibilitatea de a ne muta oriunde în lume, nu să mă oblige să merg acolo. Mereu îmi spune că mă iubeşte și face asta pentru binele meu dar de fapt e doar egoist. Lui îi place acolo și pentru binele lui sacrifică orice posibilitate ca eu să mai fiu fericită vreodată. Cum poţi spune că iubeşti pe cineva dacă nu te gândești nici măcar o secundă la binele celuilalt.
Scriu cu lacrimi în ochii un mesaj pentru voi , să mă descarc. Mă doare tot corpul și simt cum mor încet înecată într-o mare de durere. Semnat adolescenta ce stă singură plânge și nu are cu cine să vorbească și tot ce își dorește e o persoană care să o asculte fără să o judece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu