La cafea cu o adolescenta

joi, 16 februarie 2017

Cine sunt ?

     Cine sunt ? Bună întrebare, mă frământă de mult timp și totuşi nu ştiu răspunsul. Poate sunt doar o adolescentă frământată de schimbările din viaţa ei sau poate sunt "un tânăr adult" care nu îşi găseşte drumul în viaţă. Poate sunt o fată normală ce trece prin faze normale ale vieţii sau poate sunt nebună şi trăiesc într-un perpetuu coşmar, un rod al imaginaţiei mele bolnave. Poate sunt o imatură care abia începe sa se maturizeze sau poate sunt deja matură dar viaţa îmi mai da câte o palmă ca să îmi arate că greşesc. Nu ştiu cine sunt sau ce vreau sau ce simt , ştiu doar ca nu îmi e bine şi că noaptea adorm plângând şi gândindu-mă la tot ce aveam acum o lună și nu mai am acum. Știu ca îmi e dor să mai numesc unii oameni prieteni dar acum pur și simplu nu mai pot, acest cuvânt îmi smulge la fiecare rostire un șirag de lacrimi. Simt că aș vrea să pot privi din nou iubirea ca pe o binecuvântare, nu ca pe un blestem ce a căzut peste mine și ameninţă să mă distrugă la fiecare secundă. Știu că îmi lipseşte persoana aia care mă asculta mereu, la orice oră din zi sau din noapte indiferent că vorbeam prosti sau lucruri serioase, era mereu acolo pentru mine.
      Eu sunt adolescenta ce povestește cea ce trăieşte ca și cum ar vorbi cu ea însăşi din dorinţa de a nu se mai simţii singură, uitată, trădată și inutilă. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu