La cafea cu o adolescenta

vineri, 3 martie 2017

Pentru tine


Buna ! Iti scriu din nou , un mesaj care nu o sa ajunga la tine niciodata. Iti scriu cu lacrimi pe chip si cu inima sfaramata. De ce iti scriu ? De proasta ce sunt sau poate pentru ca nu am curajul sa iti spun tot cea ce ma doare si simt ca ma omoara in fiecare zi. Stiu ce esti fericit cu acea, nici nu stiu cum sa ii zic pentru ca fiecare cuvant ar fi o ofensa prea mica asa ca o voi numi simplu, tarantula nesuferita si nu vreau sa iti stric fericirea, o meriti. Tot ce vreau este sa iti amintesti ca exist si eu, sora ta pe care o lasi in urma cu fiecare pas. Ce vrei sa inteleg din asta ca m-ai lasat pe mine care am fost tot timpul langa tine ti-am sters lacrimile si te-am primit mereu in bratele mele cu drag si cu grija pentru ea care in decurs de 3 luni a reusit sa te aduca o data in pragul disperarii. La cine ai venit cand ea ti-a frant inima si toti ceilalti au fugit, la mine, eu am stat nopti intregi cu tine si am plans in acelasi timp. Acum te-ai intors la ea iar pe mine m-ai dat dracu. De ai sti macar cat de tare ma doare, cat de singura ma simt. Tot cea ce imi trece acum prin minte este doar faptul ca ar fi mai simplu daca as muri, oricum nu mai insemn nimic pentru nimeni. Disparitia mea ar trece neobservata, dar nu pot face asta pana ce nu reusesc sa ma desprind complet de tine. Nu pot sa o fac pentru ca de cate ori sunt la un pas de a imi lua definitiv ramas bun ma gandesc ca poate candva vei avea iar nevoie de mine. Ma amagesc sigura si imi prelungesc tortura pentru ca stiu ca tu nu vei mai avea nevoie. De azi nu o sa te mai caut, o sa dureze ceva pana o sa reusesc sa ma detasez de tot iar atunci o sa pot spune LA REVEDERE.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu