La cafea cu o adolescenta

luni, 20 martie 2017

Îmi e dor

Îmi e dor de tot. Îmi e dor de mine cea de alta data, cea care râdea, spunea povesti, zambea si visa. Ma simt pustie, goală pe interior, sunt rece, indiferenta, trista si am privirea goală. M-am pierdut.

Îmi e dor sa iubesc si sa ma simt iubita. Sunt prea rece, nu mai simt nimic, parca am inima de ghiață. Nici nu mai stiu ce este iubirea. Tot ce simt e dorul ce scurge din mine orice dorința de viata.
Îmi e dor sa mai cred ca exista prietenie adevarata. Am fost trădată, uitată si mintita de prea multe ori ca sa mai pot avea incredere in cineva. Prefer să stau singură in colțul meu asa nimeni nu ma poate răni.
Îmi e dor sa mai fiu copil, sa nu am nici o grija si sa cred ca tot ce zboară poate fi mâncat. Nu mai stiu sa visez mi-a fost furat acest dar.

Îmi e dor sa spun ca exista si oameni cu suflet bun. Toți sunt răi isi urmăresc doar interesul necontand pe cine calcă in picioare pentru as atinge țelul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu