La cafea cu o adolescenta

luni, 6 martie 2017

Ce vreau

Oare ce vreau, nici eu nu mai ştiu. M-am pierdut, m-am pierdut pe mine însumi şi sunt disperată. Nu mai ştiu ce vreau, nu mai ştiu ce sa fac, abia mai pot respira. Mă simt închisă în propriul corp, sufletul meu e încătuşa nu are loc sa se exprime.
Şi dacă ar avea? Ce ar trebui sa exprime. Ce e viaţa de fapt?  Eu o simt ca pe o lupta, o lupta cu mine pentru a obţine cea mai buna varianta a mea. Dar eu nu sunt în stare nici sa îmi controlez sentimentele, nu pot sa îmi reprim anumite stări. Sunt imperfectă într-o lume a perfecţiunii.
În ce lucruri mă identific? Nici nu ştiu, poate mă identific în aerul pe care îl respir mereu. Aer poluat, murdar din cauza oamenilor, prăfos dar totuşi indispensabil existenţei umane. Nu, eu nu sunt ca aerul, am fost "murdărită" de societate, am fost poluată cu toate informaţiile şi modurile de a gândi pe care trebuia sa le învăţăm încă din şcoala primară, dar am scăpat de sub gândirea robotică şi automatizată impusă de societate. Eu nu  sunt ca aerul, eu pot dispar si nimeni nu va fi afectat de dispariţia mea. Poate sunt ca apa, uneori curge lin alteori e învolburată dar mereu trece peste obstacole şi îşi continua drumul. Nu, nici aşa nu sunt, uneori sunt calmă alteori sunt nervoasă si acidă iar atunci când dau de obstacole mă opresc si îmi ia mult sa le depăşesc. Poate sunt ca focul. El arde mognit, distruge tot în calea lui si lasă urme pe tot ce atinge dar totuşi are o utilitate foarte mare pentru noi toţi. Nici asta nu mi-se potriveste, eu ard şi într-o zi o sa mă consum, greşesc si uneori las "urme" dureroase pe cei din jur dar nu mă las folosită de toţi cei ce vor să profite şi să plece după. Poate sunt ca pământul, susţinator de viaţa dar totuşi niciodată observat sau apreciat la adevărata lui valoare. Nici pământ nu sunt căci deşi sunt neobservată totuşi nu susţin viaţa nimănui uneori nici măcar pe a mea.
Eu sunt o combinaţie de elemente apa atunci când sunt fie linistita fie nervoasă, aer pentru ca am fost poluată de societate, foc pentru ca ranesc si pămînt pentru ca sunt neobservată. 
Dar voi cum sunteţi, ce sunteţi ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu